Gratis bezorgd vanaf 45,-

Binnen 48 uur in huis

Beoordeling: 9.2

Bestellen

Kamerplanten bestellen

Wij streven ernaar om het bestellen van de planten zo gemakkelijk en soepel mogelijk voor u te laten verlopen, maar we begrijpen dat u het overzicht soms kwijt bent. Daarom hebben wij hieronder een paar veelgestelde vragen voor u beantwoord.

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Ga naar de plant van uw keuze.
  2. Klik op de oranjerode button 'In winkelwagen'.
  3. U blijft dan nog op dezelfde pagina en dan heeft u de kans gemakkelijk een pot uit te kiezen. Klik daarvoor op de groene button “Zoek bijbehorende bloempot”.
  4. Alle potten in deze lijst passen bij de plant. Kies er één uit.
  5. Geef aan of en hoe u de plant en pot wilt laten opmaken.
  6. Geef aan met welke plant uit uw winkelwagen u de pot wilt opmaken.
  7. Klik op de oranjerode button 'In winkelwagen'
  8. Als u klaar bent met winkelen gaat u naar uw winkelwagen rechtsboven in het scherm.
  9. Voeg een kortingscode toe als u die heeft.
  10. Klink op de gele button “Bestelling afronden”.
  11. Na stap 3 (betaalwijze) is de aankoop bevestigd en is de bestelling definitief.
  12. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat stap 3 wordt bevestigd.
  13. U ontvangt een orderbevestiging als de bestelling is geplaatst.

Hoe vind ik het juiste product?

Er zijn drie manieren waarop u uw product kunt zoeken:

  1. Bekijk de categorieën in het menu aan de bovenkant van de pagina.
  2. Maak gebruik van de filters (links) om een zoekopdracht te verfijnen.
  3. Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina.

Niet gevonden wat u zocht? Neem dan gerust contact op met de klantenservice, wij zoeken graag met u mee!

Contact:

T | 010 - 760 27 00

E | info@fleurdirect.nl

C | Chat op dinsdag en woensdag van 8:30 - 17:30

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heeft u de mogelijkheid 'ander afleveradres opgeven'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en wij verzenden de bestelling naar dit adres. Wilt u na afloop van het plaatsen van je bestelling het afleveradres wijzigen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Contact:

T | 010 - 760 27 00

E | info@fleurdirect.nl

C | Chat op dinsdag en woensdag van 8:30 - 17:30

Betaal ik verzendkosten?

Voor alle bestellingen onder de €45,00 wordt €4,95 in rekening gebracht. Alle bestellingen boven de €45,00 zijn gratis voor zowel in België als in Nederland.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling nog annuleren, mits u het op tijd doorgeeft. U kunt ons in dat geval een mail sturen of telefonisch annuleren. Wanneer de bestelling eenmaal is verzonden, kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren.

Contact:

T | 010 - 760 27 00

E | info@fleurdirect.nl